Monday 24 September 2012

Ambil Makan Dengan Mulut Dari Tubuh Wanita Bogel..



APA rasa, bila U ambil makanan dengan mulut U dari puting susu seorang wanita bogel, yang sedang terlentang depan U? Gambar di atas ini buktinya.

Ini betul-betul terjadi, bukan main-main. Berbagai cara kreatif menarik pelanggan mengunjungi restoran dalam rangka memajukan bisnes. Sebuah restoran di Miami, Amerika Syarikat memberi pengunjung kesempatan untuk makan sushi terus dari tubuh telanjang. Tarif untuk makan istimewa itu bernilai US$500.

Pelanggan dapat memesan hingga enam meter dari sushi dan sashimi di Hotel Catalina&Beach Club Kung Fu dan Dapur Sushi, cukup untuk memberi makan 15 pengunjung. Masakan Jepun diletakkan di tempat strategik sepanjang tubuh model.

"Pada dasarnya U boleh makan dari tubuh manusia telanjang." kata pemilik restoran itu, Nathan Lieberman. "Ini sebahagian besar bagi jamuan makan ramai-ramai atau hari pesta ulang tahun."

Makanan yang menutupi kelaminnya juga boleh diambil. Tentu boleh tenguk terus bahagian kelaminnya, kerana tidak ditutup kecuali terlindung oleh lapisan makanan. Pengunjung boleh gigit makanan dari puting susu jika mereka mahu. Bagi yang ingin makan di atas tubuh lelaki pun ada. 

"Saya memiliki staf yang sangat tampan," katanya kepada stasiun TV. "Mereka kata, Kami mahu wang, dan kami sedia telanjang! Ketika tamu meminta model lelaki, mereka guna salah satu koki sushi, 'pejantan nyata," kata Lieberman.

Praktik melayani makanan dari tubuh telanjang dilarang di Cina pada tahun 2005. Tetapi Jabatan Bisnis dan Peraturan Profesional Florida tidak melarang hal itu selama restoran makanan yang disajikan tetap higienis.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bolehkah hal seperti ini berlaku di Malayisa? Jawabnnya, memang boleh! Selagi negara pimpinan UMNO ini, masih mengamalkan dasar haram, 'asal dapat duit tidak peduli halal-haram' lagi. 


 

1 comment:

  1. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

    astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda

    ReplyDelete

Popular Posts