Saturday 17 November 2012

Lakukan Seks dengan 919 Jantan dalam 1 Hari

 





Lisa Sparks (lahir Oktober 6, 1977) adalah seorang pelakon filem lucah Amerika. Sparks adalah pemegang rekod dunia untuk mengadakan hubungan seks dengan rakan-rakan yang paling ramai dalam satu hari. Dia mencapai ini rekod dunia gangbang dengan mempunyai hubungan dengan 919 lelaki pada 16 Oktober 2004 di Warsaw, Poland sebagai sebahagian daripada Kejohanan Gangbang Dunia dan Eroticon 2004.

Ni la rosaknya Amerika, dengan keadaan rakyatnya yang sudah kembali kepada jahiliah. Walaupun perkara ini dah lama berlalu. Namun kita masih tengok kesannya sehingga ke hari ini.

Dengan ekonomi yang tidak menentu di Amerika, kadar pengangguran yang berleluasa dan masalah sosial seperti ini sedang membarah mereka masih lagi bongkak dengan KEBODOHAN mereka.

Aku nak mengajak kita semua merenung di pagi yang hening ini, apakah kita di Malaysia memandang tinggi dengan kebodohan Amerika yang merasa mereka pandai ini. Apa tidaknya apabila ada di antara kita malah pemimpin negara yang berkiblatkan Amerika yang dikenali sebagai syaitan dunia yang bersekongkol dengan Israel ini.

Cukuplah dengan Gangnam Style, K-pop, Black Metal, Punk, Skin Head dan bermacam-macam lagi hedonisme yang meresapi ke dalam budaya kita pada hari ini. Budaya orang bodoh berlagak pandai dan kita yang pandai mengikut apa sahaja orang bodoh ini. 

Cukuplah untuk pesanan untuk aku dan kita semua di pagi yang mulia ini.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts