Saturday 13 April 2013

ABCD: Asal Bukan Calon Dacing



"Ayuh kita semarakan semua kaum keluarga, sahabat handai dan masyarakat Malaysia amnya bagi menghadapi pilihanraya umum ke-13 dengan satu tekad dan tujuan menunbangkan regim Najib -Mahathir-Muhyiddin Yassin dan Barisan Nasional/umno tumbang dan tersungkur .

Sepanjang hari tempuh berkempen sehingga hari mengundi 5/5/2013 kita bekempen dan berkerja untuk pakatan rakyat dalam semua aspek dan bidang serta hulur wang ringgit kepada tabung pilihanraya dan markas markas pakatan rakyat sekitar kampong dan desa. Dalam waktu yang sama kami mengharap semua pemimpin pakatan rakyat bersatu dan berhati hati dengan wartawan UMNO/BN ,hindarkan dari provokasi wartawan BN/UMNO. Mungkian ada sedikit pergeseran atau kesilapan teknik dari segi calun dan kawasan yang bakal bertanding antara calul pakatan rakyat tidaklah perlu diwar-warkan dengan wartawan atau media BN/UMNO.

Ayuh kita serahkan kepada pemimpin tertinggi parti pakatan rakyat agar isu dan kemelut calun dan penempatan diselesaikan dengan berhemah dan bijak. Tak perlu diwar-warkan dengan tv atau medai jahat BN/UMNO. Tak kira saiap calun dan dimana bertanding yang utama ialah ABCD, "ASALKAN BUKAN CALUN DACING".

Tumpuan kita mahu menjatuhkan regim BN/UMNO yang rasuah dan khianat pada bangsa, tanahair dan ugama Islam. Kita cukup risau apa yang diaparkan dalam media tv BN/UMNO dalam waktu waktu kecemasan. Jangan dijadiakan isu calun dan penempatan halangan untuk berkerja dan berjuang dalam tempuh yang cukup singkap. Apa-apa isu dan kes atau apa jua maslahat rujuklah kepada pemimpin tertinggi parti.

Dan pemimpin tertimngginparti dalam pakatan rakyat diharap mendengar pandangan dan rintihan setiap yang diusulkan. AYUH KITA MAJUKAN ABCD (ASALKAN BUKAN CALUN DACING) KAIT UNDI SIAPA SAHAJA CALUN DUN/PARLIMEN DARIPDA PAKATAN RAKYAT. Jika kita gagal meruntuhkan benteng sial BN/UMNO PRU13, maka sudah tertutup peluang yang sedia ada. Dan lagi jahat dan lagi kuat rasuah pemimpin BN/UMNO. "

No comments:

Post a Comment

Popular Posts